Tesla підтверджує, що Cybertruck, Roadster і Semi відкладаються до 2023 року

Поділитися

Під час звіту про прибутки за 4 квартал 2021 року в середу вдень Tesla підтвердила, що очікування на будь-які нові продукти від компанії розтягнеться на наступний рік. Це означає, що ми побачимо Cybertruck, Roadster або Semi у 2023 році.

Ілон Маск сказав, що цього року Tesla зосередиться на масштабуванні випуску своїх поточних пропозицій, оскільки компанія все ще бореться (як і інша галузь) із затримками ланцюга поставок і дефіцитом мікросхем.

За словами Маска, впровадження нової лінійки продуктів призведе до того, що загалом буде постачатися менше транспортних засобів, і компанія має амбітні 50% щорічного зростання поставок транспортних засобів протягом наступних кількох років. Компанія помітила 70-відсоткове збільшення поставок транспортних засобів з 4 кварталу 2020 року по 4 квартал 2021 року, вражаюче зростання, завдяки якому компанія вперше в своїй історії повідомила про накопичену прибутковість і операційну маржу в 14% минулого кварталу.

Маск також детальніше розглянув деякі проблеми з виведенням Cybertruck на ринок, зазначивши, що батареї не будуть обмежуючим фактором у виробництві автомобіля. Здається, проблема полягає в доступності, а Маск заявив, що він «турбується про те, як зробити Cybertruck доступним, незважаючи на всю цю чудову технологію».

«Ви можете зробити щось нескінченно бажане, але якщо це не доступне, це обмежить здатність людей купувати це», — пояснив Маск.

Маск також поставив мету продажів 250 000 одиниць на рік для Cybertruck, коли він буде запущений. Щоб це сталося, Tesla потрібно буде збільшити виробничі потужності на своїх заводах, що вона має намір зробити з нарощуванням нових заводів в Остіні, Техасі та Берліні. Були також натяки на те, що Tesla шукає місця для ще більшої кількості заводів, і на цьому фронті можливе оголошення до кінця року.

Нова часова шкала ставить Cybertruck далеко позаду від появи електричних пікапов від Ford і Chevrolet, не кажучи вже про Rivian R1T, який уже постачається. Ні один із них не має нічого загального з унікальним дизайном Cybertruck чи культурою Tesla. Будет ли це коштувати продаж Tesla, ще невідомо.