Jaguar розробить власну платформу BEV

Поділитися

Jaguar вирішив розробити власну електричну платформу у рамках свого плану стати повністю електричним брендом до 2025 року. Виробництво I-Pace продовжуватиметься, незважаючи на появу нових моделей.

Про це повідомив інвесторам генеральний директор Jaguar Land Rover Тьєррі Боллоре. Нова платформа називатиметься Panthera, додав фінансовий директор Адріан Марделл. Jaguar досі не вирішив, чи розробляти власну платформу або покладатися на сторонню платформу для електромобілів.

Причина в тому, що протягом кількох місяців команди, під керівництвом головного дизайнера JLR Джеррі Макговерна, працювали над дизайном майбутніх автомобілів. Щоб виділитися на ринку, вони повинні бути розроблені незалежно, що, ймовірно, неможливо зі сторонніми платформами. «Щодо нового Jaguar, ми приділяємо особливу увагу унікальним пропорціям. Ось чому зараз ми робимо це самі», — сказав Боллоре.

За словами генерального директора JLR, нові моделі повинні бути «по-справжньому сучасними розкішними автомобілями, ні з чим не порівнянними ні за стилем, ні за дизайном, вершиною технологій і витонченістю, але такими, що не оглядаються назад». За його словами, у Jaguar хочуть створювати «різні автомобілі без дублювання».

Для Jaguar дизайн, якого вони прагнуть, може бути причиною окремої платформи, для Land Rover — необхідні позашляхові можливості, які, ймовірно, не можуть запропонувати платформи інших виробників. Боллоре зазначив, що для електричних моделей Land Rover просувається платформа MLA-High (на якій вже заснований нинішній Range Rover) та платформа EMA (Electrified Modular Architecture) для невеликих Land Rover.

Відкрите питання з анонсом платформи Panthera полягає в тому, чи взагалі буде випущений давно анонсований Jaguar XJ. Це мало бути засноване на платформі MLA-Low, але його прем’єра неодноразово переносилася. Неясно, чи може Jaguar дозволити собі використовувати іншу платформу поряд із Panthera. Тим більше, що MLA є змішаною платформою, яка може вмістити двигуни внутрішнього згоряння та PHEV на додаток до електронних приводів, що, у свою чергу, обмежує свободу конструктивних пропорцій.

Очікується, що I-Pace, зараз єдина електрична модель Jaguar, переживе електричну модифікацію Jaguar, але буде розглядатися окремо від нового сімейства електронних автомобілів. Усі інші поточні діапазони буде знято з виробництва без заміни. Боллоре відмовився коментувати червневі повідомлення про те, що Jaguar більше не пропонуватиме позашляховики як відмінність від Land Rover — можливо, тільки седани, купе і, можливо, кабріолети.

Тим часом Jaguar представляє новий модельний рік I-Pace, який почнеться як I-Pace 400 S за ціною від 76 815 євро і доступний для замовлення вже зараз. у новому 2023 модельному році Amazon Alexa буде інтегрована в автомобіль як голосовий помічник, серед іншого, а існуючі автомобілі отримають Alexa через оновлення OTA. Електропривод I-Pace не зміниться у 2023 модельному році.