Спеціальну зимову версію електромобіля Polestar 2 випробували за Полярним колом

Поділитися

Виробник електромобілів Polestar, що знаходиться в спільному володінні Volvo і Geely, представив спеціальну версію однієї зі своїх моделей, орієнтовану на їзду в суворих зимових умовах. Машина отримала назву Arctic Circle, і вона пройшла серію випробувань поблизу шведського міста Йоккмок за Північним полярним колом.

Основу проекту склала старша версія електромобіля Polestar 2 з двома моторами та збільшеним запасом ходу, а керував розробкою спецверсії головний інженер Polestar з шасі та ралійний гонщик Йоаким Рідхольм (Joakim Rydholm). За його словами, основною метою проекту було підвищення керованості машини, що більш ніж актуально у разі засніженої траси.

Машина зазнала ряду модифікацій: дорожній просвіт зріс на 30 мм, потужність збільшилася до 350 кВт (469 к.с.), крутний момент — до 680 Нм, крім того, були встановлені 19-дюймові зимові шини (245/35 R19) з 490 4-мм металевими шпильками на кожній. На амортизатори від шведської Öhlins були встановлені пружини на 30% м’якші, ніж стандартна версія Polestar 2. У компанії уточнили, що подібні випробування за Полярним колом проводяться щороку протягом 15 тижнів.

На жаль, у Polestar не повідомили, за якої температури проводилися випробування, і як холод взагалі впливає на дальність автономного ходу електромобілів. За деякими оцінками, за температури нижче –20 °C вона може знижуватися на 41 %.