Вебінар про електромобілі AVERE Україна під час війни

Поділитися

AVERE Україна , українське відділення найбільшої європейської асоціації електромобілів, провела вебінар , щоб обговорити питання стасовно ринку єлектромобілів сьогодні. Його організовав Денис Радюк, з яким CleanTechnica раніше співпрацювала. Денис є президентом Українського відділення AVERE .

«Україна є регіональним лідером за розміром парку електромобілів у регіоні Центральної та Східної Європи. Війна показала справжню важливість електромобілів.»

Організатори

Уряд України вже оголосив програми відбудови України. У зв’язку з планами відмовитися від будь-якої нафти і газу з Росії, питання розвитку ринку електромобілів UA є одним з найбільш актуальних і важливих на порядку денному. Це стає ще більш помітним на тлі збільшення темпів інтеграції України до ЄС.

«Незважаючи на лідерство автопарку, країна запізнилася із великим розгортанням електричного громадського та вантажного транспорту. Це залишалася велика ринкова можливість. Зараз Україна, яка зазнає агресії з боку одного з головних світових постачальників нафти і газу, має більшу, ніж будь-коли, мотивацію, щоб економіка ніколи не залежала від терору з викопного палива. Це також посилюється через проблеми функціонування сховищ нафтопродуктів та ланцюга поставок, які постраждали від війни. Коли звичайні автомобілі зупинилися, електромобілі продовжували рухатися, і це говорило більше про майбутнє, ніж щось інше. Це показує світові, як енергія для пересування, вироблена на місці, рятує життя».

На вебінарі були також обговорени питання:

  1. Як працює мобільність України в нинішніх умовах?
  2. Як і коли електрика стала надійнішою за горіння під час війни і чому? Який новий попит створюється зараз?
  3. Як мотивація України відмовитися від викопного палива була підсилена війною? Які можливості це може створити для операторів ринку електромобілів?
  4. Як це вплинуло на індустрію електромобілів та ринок в Україні? Які ринкові умови цієї конкретної ситуації? Попит з боку державних (державних та комунальних) та недержавних закупівель, приватного сектору.
  5. Які кроки до стійкості інфраструктурної екосистеми, найближчі та майбутні, можна зробити? Послуги зарядки, MaaS, логістика, доставка, громадський транспорт: які в них тенденції?
  6. Що необхідно для найближчого оновлення, реабілітації та майбутньої масштабної перебудови, як це може виглядати? Скільки голів, рук і скільки коштів знадобиться для досягнення належних результатів?
  7. Тоді дивись у майбутнє. Коли ця війна зміниться або нарешті закінчиться, і Україна повинна розпочати цю масову перебудову, що вона може зробити інакше, а чого ніколи не повинна робити?
  8. Чого ми можемо навчитися з нинішньої ринкової ситуації у будівництві більш стійких міст, враховуючи, що з глобальним потеплінням і конфліктами станеться більше катастроф?