Skoda представила електромобіль Enyaq Coupe iV з покращеною аеродинамікою та дальністю ходу до 545 км.

Поділитися

Уніфікація електромобілів на платформі MEB дозволяє концерну Volkswagen досить швидко розширювати асортимент моделей за торговими марками. Слідом за купеподібним кросовером Volkswagen ID.5 GTX дебютував споріднений електромобіль Skoda Enyaq Coupe iV, який у старшій модифікації запропонував повний привід та час розгону до «сотні» трохи більше 6,5 секунди.

При створенні електромобіля Skoda Enyaq Coupe RS iV, який пропонуватиметься в ексклюзивному зеленому кольорі Mamba Green, коефіцієнт аеродинамічного опору вдалося знизити до 0,248, хоча базова версія Skoda Enyaq Coupe iV може похвалитися ще нижчим аеродинамічним опором — 0,234.. У будь-якому випадку, купеподібний електромобіль вийшов більш обтічний, ніж родинний Volkswagen ID.5 GTX, у якого коефіцієнт досягає 0,26. Версію RS купеподібного електромобіля Skoda оснащує іншими бамперами, які дещо погіршують аеродинаміку порівняно з базовою комплектацією.

Машина пропонується з двома варіантами приводу: заднім та повним, версія RS доступна тільки з приводом на обидві осі. Тягова батарея ємністю 62 кВт‧год доступна тільки в базовій версії Skoda Enyaq Coupe iV 60 із заднім приводом та потужністю силової установки 132 кВт, з другого ступеня комплектації, Enyaq Coupe iV 80, доступна батарея ємністю 82 кВт‧год, яка поєднується з силовою установкою потужністю 150 кВт та заднім приводом. Саме ця версія електромобіля зможе похвалитися найдовшим пробігом на одному заряді. Батарея такої ємності може поєднуватись і з повним приводом, у цьому випадку потужність силової установки досягає 195 кВт для комплектації Enyaq Coupe iV 80x, а на вершині стоїть RS-версія з повним приводом та потужністю силової установки 220 кВт. Щоправда, ємність батареї залишиться дорівнює 82 кВт ч і в цьому випадку.

Старша комплектація Skoda Enyaq Coupe iV з індексом RS забезпечує 460 Н‧м моменту, що крутить, в перерахунку її потужність досягає 295 к.с., а час розгону до 100 км/год скорочується з 7,0 до 6,5 секунди в порівнянні з найближчою комплектацією Skoda Enyaq Coupe iV 80x, що оснащується повним приводом. Максимальна швидкість зростає до 180 км/год. Крім того, варіант RS володіє заниженою підвіскою, більш багато обробленим салоном, легкосплавними дисками особливого дизайну, краще спрофільованими сидіннями переднього ряду, а також вбудованою в передню фальшрешітку радіатора підсвічуванням з 131 світлодіодів. Передня оптика версії RS буде матричною в базовій комплектації, інші варіанти Skoda Enyaq Coupe iV можуть нею оснащуватися за доплату. До речі, панорамний скляний дах є атрибутом всіх версій електронного кросовера Skoda Enyaq Coupe iV.

Панель приладів цього електромобіля віртуальна, вона відображається на 5,3-дюймовому кольоровому дисплеї в районі рульового колеса, а ось на центральній консолі розташувався конструктивно виділений сенсорний дисплей з діагоналлю екрана 13 дюймів — найбільшою серед автомобілів чеської марки. Передбачено голосове управління, розпізнавання жестів, бортова система розуміє команди 15 мовами. За доплату інтерфейс можна продублювати проекційним дисплеєм. Заряджання тягової батареї можна контролювати дистанційно, як і роботу кліматичної системи. У самому «дальнобійному» варіанті Skoda Enyaq Coupe iV здатна проїхати без підзарядки 545 км за циклом WLTP, але така машина буде задньопривідною.

Габаритні розміри Skoda Enyaq Coupe iV складають 4653×1879×1622 мм, розмір колісної бази досягає 2765 мм. Ціни на новинку поки не оголошені, але варіант серії RS безумовно має стати найдорожчим електромобілем чеської марки.