Американський виробник електромобілів Polestar випустив рекламу до фіналу спортивного чемпіонату Super Bowl. У відеоролику компанія висміяла своїх конкурентів Tesla і Volkswagen.
Реклама триває 30 секунд і має назву «Без компромісів». У ній компанія презентує свій новий електромобіль Polestar 2 і перелічує, чого намагається уникати у своєму бізнесі, посилаючись на факти з історії брендів-конкурентів.
Разом з презентацією електрокару у відео з’являються такі лозунги:
- «Жодних брудних секретів»;
- «Без пустих обіцянок»;
- «Ніяких бла-бла-бла».
Крім того, компанія згадує так званий «дизельгейт» і «підкорення Марсу». Перше – посилання до скандалу із заниженням показників шкідливих викидів дизельних авто Volkswagen. Друге – висміювання засновника Tesla Ілона Маска, який заявляє про підкорення Марсу до 2026 року. Реклама закінчується словами «№2» із зображенням Polestar 2.
“Super Bowl – це культурний захід і низка можливостей донести послання Polestar широкій аудиторії. Ми – молодий і амбіційний бренд, що вірить у принцип «без компромісів» стосовно нашого дизайну, зусиль для забезпечення стійкого розвитку і продуктивності наших авто”– прокоментував рекламний відеоролик СЕО Polestar Томас Інгенлат.
Додамо, що компанія Polestar планує провести IPO у першій половині 2022 року.
Автовиробник контролюється компанією Volvo і її власником Geely Automobile.