Огляд First Drive: електромобіль Kia EV6 2022 року перезавантажується для бренду

Поділитися

У зв’язку з широким переходом на електромобілі автовиробники повного модельного ряду, такі як Kia, стикаються з дилемою: чи звертають вони увагу на спадщину та ностальгію? Вони встановлять нову технологію під капотом та й підуть далі? Чи електромобілі – це шанс на повне скидання на кількох рівнях?

Дивлячись на Кіа, це, по суті, останнє. Будучи першим з багатьох електромобілів бренду, які будуть побудовані на модульній платформі E-GMP, що спільно використовується Hyundai і Genesis, EV6 є автомобіль з чистого листа, який не схожий ні на що інше в поточній або минулій лінійці бренду. На відміну від свого двоюрідного брата Hyundai Ioniq 5 у стилі модерн ностальгії немає. Тут усе про майбутнє.

Подібно до ексПодібно до екстравертного спортивного хетчбека Stinger, що з’явився в 2017 році, і красивого позашляховика Telluride, який пішов за ним у 2019 році, EV6 має серйозну чепурність — правильний розмір, відчуття майже преміум-класу всередині і зовнішній вигляд.

Загадкова форма, чітка місія

ХУ EV6 є ніс суперкара у поєднанні з аеродинамічною обробкою задньої частини, яка виглядає так, ніби вона належить євро-шикарному хетчбеку. Профіль дуже низько розташований на відстані кількох кроків, і при наближенні він видає флюїди хот-хетчу. Але як тільки ви опинитеся поруч з ним, пропорції можуть збити з пантелику. У EV6 така сама колісна база, як у Telluride, і вона всього на 0,2 дюйма коротша, ніж у Stinger. А при довжині 184,2 дюйма та загальної ширині 74,0 дюйма його розміри відповідають Tesla Model Y, Volkswagen ID.4, Ford Mustang Mach-E або Hyundai Ioniq 5.. Але при загальній висоті менше 61 дюйма – на кілька дюймів ніж інші моделі — EV6 просто виглядає довшим і нижчим.

Як і Ioniq 5, він класифікується як легковий автомобіль американською мовою — в даному випадку це невеликий універсал, а не великий автомобіль Ioniq 5. Хоча розміри між моделями практично ідентичні, велика висота Ioniq 5 допомагає збільшити пасажирський об’єм на три кубічні фути. Мінімальний дорожній просвіт EV6 також відноситься до категорії легкових автомобілів: він приблизно на 2,5 дюйма менше, ніж у типового Subaru, хоча з його кутом в’їзду в 15,4 градуса ви не заперечуватимете проти тонких спойлерів на кожній дорозі.

У комплектаціях Wind або GT-Line EV6 доступний з одним двигуном (задній привід) або двома двигунами (повний привід), обидва з акумуляторною батареєю на 77,4 кВтг. Вони дають 225 л. і 258 фунт-фут крутного моменту та 320 к.с. та 446 фунт-фут відповідно. Версії Base Light EV6 з’являться трохи згодом цього року з акумуляторною батареєю меншого розміру на 58 кВтг. Їхня одномоторна система розвиватиме потужність 167 к.с. та крутний момент 258 фунт-фут.

Kia EV6