Lightyear One стане одним із найефективніших транспортних засобів у світі навіть у поганих умовах.

Поділитися

Стартап Solar Electric Vehicle (SEV) Lightyear проінформував громадськість про прогрес свого флагманського автомобіля Lightyear One, поділившись недавніми тестовими кадрами. Випробування проходили на Європейському випробувальному полігоні Bridgestone (EUPG) в Апрілії, Італія, де Lightyear One тестували на аеродинаміку, характеристики шин та ефективність на високих швидкостях. Результати були дуже обнадійливими.

Lightyear — стартап з виробництва електромобілів, що базується в Нідерландах і спеціалізується на сонячних електромобілях (SEV). З самого початку компанія обіцяла запас ходу 450 миль на одному заряді від свого надефективного флагмана SEV Lightyear One.

У міру того як Lightyear One наближається до запуску виробництва в першій половині 2022 року, при тестуванні його прототипу були досягнуті важливі віхи. У липні минулого року автовиробник продемонстрував, що його прототип Lightyear One проїхав 441 миль на одній зарядці.

У жовтні автовиробник проводив випробування свого перевірочного прототипу на довговічність, моделюючи реальні умови, щоб забезпечити безпеку майбутніх власників Lightyear One (всього 946 осіб). На той час автовиробник стверджував, що його прототип Lightyear One встановив новий стандарт ефективності електромобілів.

Тепер, зі своїми останніми тестовими даними, Lightyear надала додаткові докази того, що майбутній SEV буде одним із найефективніших на ринку.

Команда Lightyear поділилася новинами про своє останнє тестування разом із відеоматеріалами з Bridgestone EUPG в Італії.

Автовиробник хотів перевірити ефективність Lightyear One у реальних умовах, тому що такі фактори, як нижчі температури та вищі швидкості, можуть сильно вплинути на запас ходу.

Під час випробувань Lightyear One розігнався до 130 км/год (~81 миль на годину), що вище 85 км/год (~53 миль на годину) у попередніх тестах. Цього разу випробування проводились у набагато холодніших умовах, при температурі близько 10°C (50℉).

За даними Lightyear, інженери Lightyear повідомили про споживання енергії на рівні 141 Втч/км, що значно нижче ніж у середньому 211 Втч/км у порівнянних електромобілів.

В результаті автовиробник оголошує свій Lightyear One найефективнішим автомобілем на поточному ринку, здатним проїхати в 1,5 рази далі, ніж порівняний автомобіль із акумулятором того ж розміру (60 кВтг). Ми попросили Lightyear уточнити, про який «порівняний транспортний засіб» йдеться, і повідомимо, коли отримаємо відповідь.

Додаткові випробування в Апрілії показали, що Lightyear One може проїхати більше 400 км (~ 249 миль) зі швидкістю 130 км/год, незважаючи на далеко не ідеальні умови, хоча зрештою він зможе досягти швидкості 160 км/год (~ 99 миль/ ч). Для порівняння, Lightyear One проїхав майже дев’ять годин зі швидкістю 85 км/год.