Fox E-Mobility визначилася із остаточним дизайном Mia

Поділитися

Fox E-Mobility зробила ще один крок до початку виробництва та завершила загальний дизайн своєї нової серії електромобілів Mia. Перші зразки заплановані на поточний рік. Серійне виробництво у співпраці з виробником автомобілів планується розпочати у 2024 році.

Згідно з прес-релізом, правління дало своє остаточне благословення новому дизайну інтер’єру та екстер’єру, створеному під керівництвом автомобільного дизайнера Мурата Гюнака. Усередині нова модель автомобіля називається Mia 2.0 і є подальшим розвитком попередньої моделі Mia 1.0 2012 року, яка також була розроблена Günak.

Нова модель Mia має довжину 3,2 метри, вагу менше 1000 кг та місткість 1500 літрів. Компанія вказує діапазон 200 км; друга додаткова батарея, яку можна встановити додатково, подвоює запас ходу до 400 кілометрів. Компанія не повідомляє у прес-релізі жодних додаткових технічних подробиць, а також не вказує, хто буде виробником автомобіля для початку виробництва. За даними компанії, Mia — єдиний проект електромобіля, який фінансуватиметься та розроблятиметься виключно в Європі та вироблятиметься в Європі з європейськими партнерами.

Fox E-Mobility вважає цей автомобіль ідеальним рішенням для потреб комерційної мобільності в міських районах, посилаючись на служби доставки та легкові автомобілі як потенційні користувачі. Ціна буде «значно нижчою за 20 000 євро», йдеться в повідомленні компанії.

Fox E-Mobility представила концепт Mia 2.0 у серпні минулого року. Вбудований міні-комплект «скейтборд» дозволяє використовувати кілька похідних продуктів сімейства Mia, таких як короткі або довгі моделі для трьох або чотирьох пасажирів або невеликі фургони об’ємом 1500 літрів.

Fox E-Mobility придбала права на Mia у грудні 2020 року та оголосила про початок виробництва у першому кварталі 2023 року. Як згадувалося вище, компактна модель заснована на Mia 1.0, яка вже була представлена ​​близько десяти років. років тому, але мав бути оснащений «сучасною акумуляторною технологією та новітніми приводними системами». Такі особливості, як центральне положення водія та компактні зовнішні розміри з максимально можливим внутрішнім простором, мали бути збережені.

У рамках відродження моделі Fox E-Mobility оголосила про співпрацю зі словацьким виробником акумуляторів InoBat Auto у червні минулого року. Дві компанії підписали меморандум про взаєморозуміння для широкого співробітництва у галузі розробки, виробництва та проектування акумуляторів для Mia 2.0.

Виробник Mia 2.0, що не відбувся, під назвою Fox Automotive Switzerland AG був придбаний Catinum AG в ході «зворотного IPO», тобто. він уже заздалегідь припинив свою операційну діяльність і діяв лише так звана підставна компанія. Загальні збори Catinum AG ухвалили рішення про поглинання у формі збільшення капіталу за рахунок внеску в натуральній формі у розмірі 69,6 млн євро. Одночасно назва Catinum AG була змінена на Fox E-Mobility AG. Компанія зареєстрована на кількох фондових біржах Німеччини.

У грудні 2020 року компанія AG, що базується в Німеччині, заявила, що має намір зосередитися на європейській розробці та виробництві акумуляторних електромобілів у недорогому сегменті для всіх основних європейських ринків. На той час управління взяли на себе Філіп Перре (генеральний директор), Ульріх Хорнке (фінансовий директор) та Крістіан Юнг (технічний директор).

Днями змінилося керівництво. За даними компанії, з особистих причин Ульріх Хьорнке пішов з посади генерального директора Fox E-Mobility. Таким чином, голова Філіп Перре очолить компанію як генеральний директор і фінансовий директор разом з Крістіаном Юнгом як технічний директор. Хернке, як і раніше, буде доступний для компанії як консультант.