Концепт Mercedes-Benz Vision EQXX пройшов 626 миль на одному заряді

Поділитися

Концепт Mercedes-Benz Vision EQXX пройшов 626-мильну поїздку на одному заряді, повідомив автовиробник у середу в прес-релізі.

За даними Mercedes, автомобіль споживав в середньому електроенергію 7,1 кВт/год на 62 милі під час поїздки з Зіндельфінгена, Німеччина, до Кассіса, Франція, на Лазурному берегу. Повідомляється, що наприкінці поїздки акумулятор все ще мав 15% заряду, що еквівалентно приблизно 25 милям.

Це забезпечує трохи кращі реальні результати, ніж оцінка 621-мильної дистанції, яку Mercedes цитував, коли Vision EQXX був представлений на виставці споживчої електроніки 2022 року. Це з акумулятором ємністю менше 100 кВт·год.

Mercedes Vision EQXX EV concept

Поїздка, яку незалежно відстежувала TÜV Süd, пройшла на Vision EQXX по швейцарських Альпах і по всій Північній Італії, створюючи безліч можливостей для відновлення енергії за допомогою рекуперативного гальмування під час спуску. Поїздка також включала деякі ділянки німецького автобану, але крейсерська швидкість зберігалася на відносно розумних 87 милях на годину (середня швидкість на всьому маршруті становила 54 миль на годину).

EQXX підкреслює ефективність кожного елемента. Це починається з легкості. Споряджена маса концепту в 3850 фунтів трохи підриває Tesla Model 3, пропонуючи при цьому більше акумулятора та запасу ходу.

Сам акумулятор також вдвічі менший і на 30% легший, ніж той, що використовується в розкішному седані Mercedes-Benz EQS, із заявленим збільшенням щільності енергії елемента на 20%. Mercedes також працював без рідинної системи охолодження, принаймні для акумулятора, тому що для перекачування рідини витрачається більше енергії. Інвертор, розроблений з урахуванням досвіду гонок Формули-1, також забезпечує 95% ефективності роботи від акумулятора до шин.

Mercedes Vision EQXX EV concept

Активні аеродинамічні елементи надають Vision EQXX надзвичайний коефіцієнт опору 0,17, а сонячний дах додає заявлену запас ходу на 16 миль на день.

Vision EQXX не є серійним автомобілем, тому нечесно поєднувати його з провідними серійними транспортними засобами, такими як Lucid Air або Tesla Model 3. Він не обов’язково був розроблений для цього та всіх міркувань, які він тягне за собою, з безпеки і нормативні питання щодо довговічності, але очікується, що більшість елементів з нього з’являться в компактних і середніх електромобілях на основі модульної архітектури Mercedes-Benz (MMA), починаючи з 2024 року.

Джерло: https://www.greencarreports.com/