Китайська компанія, пов’язана з Tesla, каже, що готова почати виготовляти EV-акумулятор «мільйон миль»

Занепокоєння щодо довговічності акумуляторів, що живлять електромобілі Tesla, здається, зменшується оскільки ціна акцій піднімається все вище, а виробник автомобілів на базі Каліфорнії незабаром може запропонувати водіям ще більше безпеки у вигляді акумулятора, який вистачить на понад мільйон миль варті проїзду.

Китайський виробник акумуляторів Contemporary Amperex Technology, більш відома як CATL, яка уклала угоду про постачання з Tesla в лютому, стверджує, що готова випустити новий акумулятор, який, швидше за все, переживе власника з автомобілем — ситуація, яка має наслідки, крім простого володіння електромобілем.

Щоб було зрозуміло, акумуляторна технологія CATL не дає водіям мільйон миль за один заряд (цей день все ще є далеко), але компанія стверджує, що акумулятор буде працювати понад 1,2 мільйона миль пробігу протягом шістнадцяти років, або близько 75 000 миль на рік. Діапазон водіння в кінцевому підсумку визначатиметься розміром акумуляторної батареї, встановленої до автомобіля, але нинішні моделі Tesla дають водіям діапазон між 250 і 390 милями, перш ніж потребують перезарядки. залежно від конфігурації та моделі.

Більшість власників автомобілів у США в середньому проїжджають на своїх автомобілях менше ніж 20 000 миль. За даними BBC, більшість виробників електромобілів зараз гарантують свої акумулятори на пробіг від 60 000 до 150 000 миль.

CATL каже, що має дворічний контракт з Tesla, щоб почати вводити нову батарею в одиниці моделі 3. Деталі договору не були визначені. Прес-секретар компанії повідомив Bloomberg, що вони готові розпочати виробництво в очікуванні будь-яких замовлень, які вони отримають, і що новий акумулятор буде на 10% кращий за їх звичайні пропозиції. BBC повідомляє, що CATL прагне почати виробництво акумуляторів на заводі, який буде побудований поблизу німецького міста Ерфурт у 2021 році. Tesla також будує новий гігафабрику в Німеччині і сподівається, що він буде запущений і працює в 2021 році. CATL також зазначила, що вони запропонує нові акумулятори автомобільним компаніям, крім Tesla.

Після автомобіля

Хоча акумулятор на мільйон миль здається вражаючим, навряд чи велика кількість власників електромобілів коли-небудь проїде на свієму автомобілі на таку відстань, а з часом решта транспортного засобу може виявитися непридатною через знос, аварії чи інші причини. На сьогоднішній день акумулятор може знайти себе в іншій ролі — або, можливо, в іншому транспортному засобі, оскільки ринок вживаних електромобілів починає формуватися. Акумулятори також можуть бути перекомпоновані, як домашні накопичувачі енергії, або, як частина великого масиву акумуляторів, що забезпечує живлення громаді, або, як резервне живлення для віддаленої лікарні.

Електрична ахілесова п’ята — поки що

Електромобілі (і незабаром: вантажні автомобілі) продовжують набирати популярність, тепер очевидні переваги вражаючих характеристик, тихої експлуатації, менше технічного обслуговування та низьких експлуатаційних витрат стають перевагами продаж. Але ключовий компонент електромобілів — акумулятор — все ж повинен подолати декілька перешкод, перш ніж він зможе конкурувати прямо з машинами на ДВЗ. Витрати на акумуляторну батарею, час зарядки, ємність та довговічність залишаються складними технологічними проблемами, і хоча ці проблеми, ймовірно, будуть вирішені в найближче десятиліття або близько того, компанії, які можуть вирішити ці рішення, можуть отримати величезні винагороди, оскільки всі галузі транспорту починають змінюватися подалі від викопних палив. Прагнення до все кращих акумуляторів — це стимулювання досліджень та інновацій у численних компаніях по всьому світу, що майже складає безлімітний ринок. Акумуляторна технологія CATL — це ще один можливий крок до майбутнього.