Стали відомими нові цифри щодо діяльності гонки на електромобілях у п’ятому сезоні, який завершився 2019 року. Незважаючи на рекордну виручку у $177.6 мільйонів, втрати склали $11.6 мільйонів.
Формула Е продовжує бути збитковою з часу свого заснування, але минулорічні цифри максимально наближають її до прибутковості. Це означає, що вона мала гарну фінансову основу у шостому сезоні до того, як пандемія COVID-19 повністю зупинила змагання раніше цього року.
Серія втрачала $69 мільйонів у своєму першому сезоні, у другому сезоні гонка вдвічі скоротила свої втрати до $39 мільойнів, третій та четвертий сезони пройшли з втратами $23 мільйонів та $29 мільонів відповідно.
П’ятий сезон у Формула Е був великим у різних сенсах. Серія представила радикально нову машину з акумулятором, що дозволяв витримат усі 45 хвилин гонки. У попередні сезони акумулятори витрмували лише біля 25 хвилин, змумуючи пілотів пересідати у нові авто посеред гонки. Нове авто також стало потужнішим і швидшим у п’ятому сезоні.
У п’ятому сезоні Формула Е вдалося залучити більше автовиробників до гонки, ніж будь-яке інше змагання. Nissan долучився до Формула Е та змагався проти Audi, Jaguar та BMW. Ще одна команда (HWA RaceLab) стала попередником Mercedez-Benz у змаганнях 6 сезону, коли мала долучитися й Porsche.