Електромобілі Lotus будуть використовувати акумулятори твердотільні Britishvolt

Поділитися

Перехід автопарку на електротягу відкриває нові можливості як для відомих виробників, так і для молодих компаній. До останніх можна віднести і технологічний стартап Britishvolt, який до 2027 року обіцяє розробити акумулятори з твердотільний електроліт. Марка Lotus використовуватиме акумулятори Britishvolt у своїх електромобілях.

Lotus Evija

Компанії оголосили про співпрацю цього тижня, а Lotus зараз нагадала, що збирається представити свій перший електричний кросовер Type 132 в найближчі місяці. До 2026 року компанію йому складуть ще три нових електромобіля: в 2023 році вийде чотиридверне купе Type 133, в 2025 році дебютує компактний кросовер Type 134, а в 2026 році з’явиться спорткар Type 135. Очікується, що всі ці моделі Lotus за фінансової підтримки материнської китайської компанії Geely. З 2028 року Lotus продаватиме лише електромобілі.

У співпраці з Britishvolt будуть створюватися акумулятори для спорткарів Lotus, що може вказувати на готовність останньої чекати на появу батарей з твердотілим електролітом, які стартап раніше обіцяв поставити на конвеєр до 2027 року. У спільній заяві компаній згадуються акумуляторні осередки, що випускаються за новою технологією, так що мова напевно йде про твердотільні версії.

Lotus Evija

З наступного року Britishvolt почне нарощувати потужності свого підприємства у Великій Британії, на якому почне випускати батареї, і до 2027 року зможе щорічно виробляти акумулятори сукупною ємністю 45 ГВт‧год. Цього вистачить на оснащення акумуляторами 450 тисяч електромобілів щорічно. Серед клієнтів Britishvolt, окрім Lotus, будуть й інші компанії, їхні імена стартап готовий назвати найближчими тижнями. Очікується, що акумулятори, що поставляються компанією, пропишуться і в масових легкових моделях, і в комерційному електротранспорті.

Lotus Evija