DS E-Tense Performance: перший погляд на 804-сильний суперкар із двигуном Formula

Поділитися

DS представила останню версію концепції E-Tense. Цього разу він називається «Продуктивність», і, як випливає з назви, у ньому багато всього. Таких багато, правду кажучи.

Під цим екстраординарним кузовом-купе знаходиться справжня трансмісія одномісного автомобіля DS Formula E. Це надає E-Tense Performance установкою з двома двигунами потужністю 600 кВт. Що [протягує руки] так сильно.

Або у старих грошах, 804 л.с. На відміну від попередньої версії концепту DS E-Tense, цей повнопривідний автомобіль з налаштуванням підвіски здатний «гарантувати найкраще зчеплення» з дорогами, вибоїстими трасами і в будь-яку погоду.

Спереду встановлений двигун потужністю 250 кВт, а ззаду двигун потужністю 350 кВт, що працює від спеціальної батареї. DS повідомляє TG, що ціль становить 0-62 миль на годину за дві секунди. Це хороша мета, хоч і трохи лякаюча.

Про цю батарею. Він встановлений у «центрально-задньому» положенні у вуглецево-алюмінієвому монококу E-Tense Performance та оснащений «інноваційним хімічним складом та іммерсивною системою охолодження для елементів, що суперечить сучасним технологіям завдяки спеціальному дизайну Quartz EV Fluid. рішення». Бачити? Спеціальний.

DS розраховує на фази розгону та регенерації до 600 кВт, що знову ж таки [простягає руки далі] стільки. Що ще важливіше, ця нова батарея — і, звичайно, принцип, що лежить в основі E-Tense Performance — вказує на нові ідеї для майбутніх електричних автомобілів з високими характеристиками від DS. Явно не цей, а шкода.

Ганьба, тому що він виглядає фантастично, як це було в різних обличчях з того часу, як ми вперше побачили концепт E-Tense ще у 2016 році. Це, звичайно, як і всі добрі концепти, іграшки з можливими ітераціями дизайну для дорожніх автомобілів DS. Є нові грати радіатора зі свого роду 3D-ефектом з денними ходовими вогнями «безпрецедентної тонкощі», що складається з 800 світлодіодів. Звідти він повертається до дуже компактного та досить привабливого силуету.

Хоча ніяких зображень інтер’єру концепту не було опубліковано, нам обіцяють кермо Formula E, ковшеподібні сидіння, чорну шкіру та аудіосистему зі спеціальними динаміками FOCAL Utopia.

Пілотам DS Жану-Еріку Вернью та Антоніо Феліксу так Коште буде що послухати – обидва тестуватимуть прототип, перш ніж він почне випробування на трасі та в дорозі. Тільки тоді DS покаже всі відповідні дані про продуктивність. Досить сказати, що це буде [дуже широко простягає руки] так швидко.

«Наша мета — застосувати досвід, набутий у Формулі E, і досвід, який ми почерпнули з наших міжнародних титулів, у проекті, який передбачає високопродуктивний електромобіль завтрашнього дня», — пояснює глава DS Performance Томас Шевоше.