Чи прискорять електромобілі та вторгнення росіі в Україну кінець АЗС у США?

Поділитися

Автор: Joel Eisenberg (https://original.newsbreak.com/)

Згідно з повідомленнями до війни, до 2035 року до 80% традиційних АЗС більше не будуть прибутковими.

Примітка автора
Ця стаття заснована на корпоративних публікаціях та акредитованих ЗМІ. Вся пов’язана інформація в цій статті повністю пов’язана з такими торговими точками: Electrek.co, TheGuardian.com, Forbes.com, Reuters.com, CNN.com, BCG.com і GetEnpowered.com.

Джоєл Єзінберг

Вступ


У березні 2021 року Мішель Льюїс з Electrek.co повідомила про новий захід, запропонований у каліфорнійському місті Петалума. У своїй статті під назвою «Місто Каліфорнія переїжджає, щоб заборонити всі нові АЗС», Льюїс розробила план міста щодо прискорення продажу електромобілів у маленькому містечку з населенням 60 000: на цьому тижні міська рада Петалума, Каліфорнія, одноголосно вирішила заборонити нові АЗС, а існуючі станції не зможуть додавати нові бензонасоса, але вони можуть додавати електричні зарядні пристрої. Рада має затвердити заборону під час другого читання, щоб вона стала офіційною. Щоб було зрозуміло, існуючі АЗС у Петалумі не закриваються. Просто нових будувати не буде, бо їх вистачає – по одному в п’яти хвилинах їзди від кожного житлового масиву міста,

Цей захід, який довго обговорювався в кількох містах США, був першим в країні, який зайшов так далеко.

Як повідомляла The Guardian у серпні, цей захід дійсно став офіційним, і національні наслідки тепер регулярно обговорювалися у більшому масштабі: це початок того, що може бути сейсмічним зрушенням. Зараз у Каліфорнії найвищі продажі електромобілів (EV) в країні. Близько 11% усіх продажів нових автомобілів були електричними протягом перших трьох місяців цього року, а в 2020 році губернатор Гевін Ньюсом наказав, щоб усі нові автомобілі та пасажирські вантажівки в Каліфорнії продавалися до 2035 року транспортними засобами з нульовими викидами. General Motors і інші зобов’язуються мати всю лінійку електромобілів до 2035 року. Але на національному рівні лише 2,3% продажів нових автомобілів у США в 2020 році були підключеними проти 74,8% у Норвегії, країні з найвищим відсотком впровадження.

Сьогодні, майже через два місяці після початку російсько-українського конфлікту на тлі майже рекордної інфляції в США, яка, можливо, найбільш помітна на газових насосах, перехід на електромобілі набув нової актуальності.

Однак, оскільки та сама інфляція на насосах і на автомобілях ставить вартість придбання електромобіля поза увагою багатьох, подвійні проблеми з доступом до газу перед переходом на гібридний або повністю електричний автомобіль є зовсім іншою проблемою.

До війни обговорювали це, щоб різко зменшити наш вуглецевий слід, зменшити забруднювачі та використання викопного палива. Сьогодні, у світі, який переживає зміни, перехід на повністю електричні транспортні засоби, здається, став необхідністю.

Давайте досліджуємо далі.

Заправні станції США: стан 2022 року

Ціни на газ зростали з тих пір, як економіка почала реабілітацію в результаті пандемії. Війна лише загострила проблеми. У березні 2022 року Forbes.com опублікував «U.S. Ціни на газ майже абсолютні, оскільки війна в Україні загрожує енергетичному ринку», Закарі Сноудон Сміт.

Як витяг із статті: Енергетичний сектор був значною мірою виключений із санкцій, запроваджених проти Росії західними країнами протягом останніх тижнів, але оскільки Росія залежить від надходжень від палива більш ніж на третину свого федерального бюджету, санкції обмежують її можливості експортувати нафту і газ на Захід може мати драматичний вплив на режим президента Росії Володимира Путіна. Хоча США отримують нафту лише з Росії, заборона США мала б символічне значення, сказав CNN енергетичний аналітик Rabobank Райан Фіцморис, що ще більше свідчить про економічне відчуження Росії більшої частини світу.

Reuters.com і CNN.com

Знову ж таки, оскільки витрати на паливо також впливають на інші види транспорту, такі як автобуси та літаки, остаточний перехід на повністю електричний зараз в значній мірі вважається обов’язковим.

Щоб дізнатися більше про залежність США від викопного палива до російсько-українського конфлікту, дивіться тут матеріал GetEnpowered.com за липень 2021 року «Чому смерть заправних станцій відбудеться раніше, ніж ви думаєте».

Зі статті, яка пояснює іншу причину, як-от злочинність поступового занепаду заправних станцій у США: розповідь про електромобілі, як правило, зосереджується на технологічному та економічному впливі електромобілів (повністю електричних транспортних засобів) на викиди, навантаження на мережу та шумове забруднення. , але ми, як правило, забуваємо про АЗС… Зростання електромобілів – це просто останній цвях у труну, оскільки «електромобілі збираються відправити бізнес АЗС у спіраль смерті протягом наступних двох десятиліть», – пише Джастін. Роулат, головний кореспондент BBC з навколишнього середовища.

У статті також детально розповідається про дослідження 2019 року: звіт BCG за 2019 рік передбачає, що до 2035 року 80% звичайних АЗС можуть бути виведені з роботи (за каламбуром). Звісно, ​​нові заправні станції все ще будуються, але багато менших об’єктів є бути витісненим з ринку великими роздрібними продавцями газу, станціями, які продають понад 940 000 літрів на місяць.

Очевидно, що перехід на повністю електричні транспортні засоби триватиме.

Висновок

Про зменшення вуглецевого сліду через проблеми зі зміною клімату вже давно попереджали та обговорювали, а також відносно недавно ухвалили, оскільки воно стосується спроб широкого переходу на повністю електричні транспортні засоби.

Джерло: original.newsbreak.com

Автор фото: https://unsplash.com/@juancarballo