MAN планує розпочати виробництво великовантажних електровантажівок у 2024 році

Поділитися

MAN Truck&Bus прискорює перехід на комерційні автомобілі з нульовим рівнем викидів. Виробництво великовантажних електровантажівок у Мюнхені тепер планується розпочати вже на початку 2024 року з оперативним постачанням початкових 200 одиниць. Це майже на рік раніше, ніж планувалося спочатку. У Нюрнберзі MAN також уперше представив публіці практично серійний прототип нової електричної вантажівки.

Крім прискорення нарощування виробництва електричних вантажівок, виробник комерційних автомобілів активізує свої дослідження у галузі водневої мобільності. Земля Баварія профінансує дослідницький проект «Баварський флот» (Bayernflotte) у розмірі €8,5 млн у рамках водневої стратегії. У 2024 році вантажівки MAN із водневими паливними елементами повинні довести свою придатність п’ятьом клієнтам у Баварії.

Згідно з сучасним рівнем розвитку техніки, комерційні автомобілі з паливними елементами мають більший запас ходу, ніж автомобілі з батареями як накопичувачі енергії, але витрати енергії на водень при експлуатації все ще значно вищі. Перевага електричних вантажівок у зниженні витрат на електроенергію є ключем до швидкого переходу на електричні вантажівки, що вкрай необхідно для досягнення кліматичних цілей транспортного сектора: витрати на паливо чи енергію становлять найбільшу частку у загальній вартості володіння (TCO) для комерційних автомобілів, що інтенсивно використовуються.

З іншого боку, розвиток зарядної інфраструктури залишається важливим чинником трансформації транспортної галузі. Група TRATON, материнська компанія MAN Truck & Bus, також зробить свій внесок у це. Міжнародна компанія з виробництва комерційних автомобілів хоче допомогти у створенні високопродуктивної мережі зарядки у Європі в рамках спільного підприємства.