Hyundai Ioniq 5 отримує нову, велику батарею

Поділитися

Пройшло 12 місяців з моменту появи ультра-сталевого Hyundai Ioniq 5 , а це означає, що настав час для електричного кросовера отримати першу партію привабливих оновлень.

Головною новиною є поява нової батареї на 77,4 кВтг, що означає невелике збільшення порівняно з поточною пропозицією на 73 кВтг. Дальність польоту ще не підтверджена, але логіка підказує, що ми повинні очікувати невеликого збільшення порівняно з цифрою 298 миль, досягнуто минулого разу, коли Ioniq 5 показав себе на іспиті WLTP.

Також вводиться додаткова система кондиціонування акумуляторів, що дозволяє автомобілю автоматично регулювати температуру своїх елементів для оптимального заряджання, коли зарядна станція вводиться в планувальник маршруту.

Тим часом Hyundai заявляє, що нові інтелектуальні частотні демпфери покращують реакцію задньої осі, що призводить до підвищення комфорту при їзді, контролю над тілом і керованості.

Технологія також отримала підтримку: камери заднього виду та дзеркала заднього виду незабаром будуть доступні для європейських клієнтів, які із самого початку пропонувалися на автомобілях корейської специфікації. Застосовуються звичайні заяви про нижчий опір повітря та «покращений задній огляд навіть у погану погоду».

«За 12 місяців з моменту запуску Ioniq 5 виявився дуже успішним як з погляду продажів, так і з точки зору розвитку бренду, — говорить Андреас-Крістоф Хофманн, віце-президент з маркетингу та продуктів Hyundai Motor Europe. «Сегмент стає все більш конкурентним, і ми пропонуватимемо розширені функції, щоб захистити нашу позицію технологічного лідера в автомобільній промисловості».

Кінцева вартість та специфікації будуть підтверджені пізніше, а книги замовлень на Ioniq 5 2023 модельного року мають відкритися наприкінці весни. Проте будьте обережні: попит високий, і навіть перші покупці можуть отримати свої автомобілі до кінця 2022 року.