GM випустить генератори на водневих паливних елементах для швидкої зарядки електромобілів

Поділитися

Оскільки General Motors працює над поповненням своєї лінійки електричними пасажирськими автомобілями з акумулятором, стало ясно, що вона бачить технологію водневих паливних елементів як важливу частину майбутнього зростання без викидів у великих транспортних засобах. Подумайте про важкі комерційні вантажівки, локомотиви та аерокосмічні пристрої.

У середу GM оголосила про додавання до плану лінійки електрогенераторів Hydrotec, а також швидкого зарядного пристрою постійного струму, який використовуватиме енергію паливних елементів для заряджання в місцях, де мережа може цього не дозволити.

Ці мобільні генератори потенційно можуть використовуватися на робочих місцях, в центрах обробки даних або на фестивалях під відкритим небом, і всі вони живляться від «силових кубів» на паливних елементах GM 2 покоління», – заявила компанія. Вони будуть пропонуватися в широкому діапазоні потужностей від 60 кВт до 600 кВт для різних цілей.

Поштовх до виробництва генераторів включає в себе мобільний генератор електроенергії (MPG), опублікований у середу. Він буде виготовлений компанією Renewable Innovations із штату Юта з енергетичними кубами Hydrotec, і буде продемонстровано до середини 2022 року.

Енергетична комісія Каліфорнії фінансує використання чотирьох MPG, щоб показати, як такі системи можуть допомогти компенсувати втрати електроенергії під час пом’якшення наслідків лісових пожеж.

Чарлі Фріз, виконавчий директор глобального бізнесу Hydrotec, пояснив, що паливні елементи також можуть використовуватися як буферизація мережі — у деяких дуже специфічних ситуаціях, які не мають сенсу для великих акумуляторних батарей.

У той час як акумуляторна батарея ефективна приблизно на 93%, ефективність паливних елементів становить верхній діапазон 60%. Однак при більш тривалих або більших ситуаціях попиту водень може мати більше сенсу, сказав Фріз. GM бачить, що ці модулі з паливними елементами в деяких аспектах займають те місце, яке займали дизельні двигуни в минулому — забезпечуючи потужність для найважчих застосувань, тоді як батареї роблять все інше.

«Коли вам потрібно вкладати набагато більше енергії у форму зберігання, ви досягаєте точки, коли батареї більше не економно використовувати, і саме тут з’являється водень»,

Фріз пояснив Green Car Reports. «Тож буде потреба в обох».

«Буферизація мережі – це більше, ніж просто 24-годинний цикл… це навіть більше, ніж те, про що ми говоримо про вітер, який може діяти тиждень, а потім не текти протягом двох тижнів»

Стверджував він, зазначивши, що якщо джерела на сітка має сезонний характер і навантаження змінюються досить сильно, це має сенс.

«Отже, щоб по-справжньому оптимізувати відновлювані джерела енергії в мережі, щоб усе працювало з максимальною ефективністю та максимізуючи ці інвестиції, ви повинні мати місце, де ви можете буферизувати енергію місяцями». Водень вирішує цю проблему, якщо попит високий і мережа працює. перевантажені в певний тиждень або навіть місяць.

Мобільний генератор електроенергії GM Hydrotec і Renewable Innovations – версія на палетах

У міру того, як все більше відновлюваних джерел енергії з’являється в Інтернеті і перевершує позначку в 20%, де це може стати більш проблематичним для локалізованої мережі, таке рішення може вписатися, підсумував Фріз, з додатковим потенціалом для вилучення зайвої енергії з мережі як мобільного. паливо.

Фінансування самого MPG частково надходить від Корпорації економічного розвитку Мічигану та армії США — частково тому, що паливні елементи мають настільки низьку теплову сигнатуру, що вони мають сенс у багатьох військових ситуаціях порівняно з двигунами внутрішнього згоряння. Для цього тестується палетизована версія системи.

GM та Renewable Innovations співпрацюють у створенні швидкого зарядного пристрою постійного струму, який спочатку був розроблений як тимчасове доповнення на заправних станціях, національних парках чи інших місцях відпочинку. Компанії кажуть, що розгорнуть 500 з них до кінця 2025 року.

Минулого року GM і Navistar оголосили про плани створити та підтримати 2000 напівфабрикатів на паливних елементах на далекі відстані «найближчим часом». Також стало зрозуміло, що компанія не має наміру використовувати технологію паливних елементів у легкових автомобілях.

GM ще не відповіла на запит про те, як вона бачить це як майбутній бізнес — або як він порівнюється з попереднім бізнесом GM з виробництва генераторів. GM також залишається союзником Honda щодо технологій паливних елементів, і здається правдоподібним, що в міру того, як новий бізнес-напрямок росте, він може конфліктувати або конкурувати з довготривалим лідерством Honda у виробництві генераторів внутрішнього згоряння.

Але акцент тут полягає в тому, що він готовий до застосування для широкого спектру використання.

«Ми можемо вирішити проблеми з різними видами транспорту, якщо ми зробимо це правильно», — сказав Фріз. «Це є додатковим попутним вітром, який приходить разом із цим, оскільки ці інвестиції в інфраструктуру починають нарощуватися. Вони будуть допомагати один одному; там багато синергії».